torsdag 25 juni 2015

Spindelsjal

 
 

 
Trekantssjalar är något jag inte kan få för många av. Jag har virkat en ny i ett garn som består av återvunnen av silke, bomull och viscose. På nära håll är det mångfärgat, men på avstånd har jag en rosaröd sjal. Passar perfekt till jeans och vit t-shirt. Mönstret jag har använt mig av är detta, det är mycket roligt att virka.
 
Triangular shawls are something I can never get too many off. I have crocheted a new one in a yarn made of recycleld silk, cotton and viscose. Upp close it is very multicoloured, but from a distance I have a pinkyred shawl. Perfect with jeans and a white t-shirt. I have used this Swedish pattern. And the shawl is an absolute joy to crochet. 

 
Jag har tidigare gjort en benvit sjal efter samma mönster och den har jag använt jättemycket.
 
Previously, I have made an offwhite shawl after the same pattern and I have used it a lot.

3 kommentarer:

  1. Gorgeous !!!! The color and pattern are perfect !!! Great pictures too !
    Have a nice day !
    Anna

    SvaraRadera
  2. Absolutely beautiful Anna what a clever lady.

    SvaraRadera
  3. This is really nice - I think you'll get loads of use out of it. You are such a shawl girl! You really are putting me to shame - I've just been through loads of your posts that I'd not yet commented on - I can't believe how much you've been making. I need to get my bottom in gear and start making things - I've been so rubbish!!!! xx

    SvaraRadera