onsdag 21 november 2012

Hohoooo



 Min stora pysselpassion är virkning därför är det inte mer än rätt att första inlägget är virkat. Pop - det är min son, snart 19 månader gammal, hohoo:ar så fint när han ser en uggla, så då kunde jag ju inte låta bli att virka en till honom. Och nu hohoo:as det för fullt. Givetvis ville Albi - min dotter, dryga 3.5 år också ha en då, noga beställd i rosa med rosa detaljer. Två av allt är dagens melodi.

Jag använde mig av detta mönstret, men har ändrat lite. Det får man.

2 kommentarer:

  1. Tokfint första inlägg! Ugglor tycks man aldrig tröttna på och det här var ett synnerligen charmigt par. Hoppas att Gossen inte har glömt bort hoandet till nästa gång vi ses!

    SvaraRadera
  2. Very cute!! The pink one is my favourite! What a fun first post - I'm looking forward to many more...!!! ;o)
    (And this is your 2nd comment - so that's already 2 more than I got for my first post!)
    Maria xx

    SvaraRadera