tisdag 19 november 2019

Uppvärmning




Ja, jag vet att det nästan är kriminellt tidigt att börja med pynteriet. Jag försvarar mig med att 1: jag har anmält mig till en kransbindarmorgon (samma som förra året), så tänkte att jag skulle öva lite, fast framförallt 2: hela häcken med kransbindarmaterial ska huggas ner vilken dag som helst så om jag vill ha en krans är det nu eller aldrig liksom. Förresten hänger den på bakdõrren så de enda som ser den är trädgårdens småfåglar.



3 (när jag tänker efter): jag fick använda mina jutesnörestjärnor som jag virkade härmodagen.


Warmup

I know! It is almost criminally early starting with the decorations. To my defense 1: I have signed up to the wreath making morning (same one I went to last year), so I thought I'd put some practice in, but most of all 2: our hedge made of wreath making material is being cut down any day now, so if I want a wreath it is now or never. And it is hanging on the backdoor so the only ones to see it is the garden birds. They don't mind. Or most likely don't care.

3(come to think of it): I get to use my crocheted garden twine stars I made the other day

2 kommentarer:

  1. Oh, how beautiful your wreath is with the sweet stars shining brightly. How lucky are those back door birds to have this wreath all to themselves.

    SvaraRadera
  2. This is amazing! It looks so professional! Love how the twine stars kind of look golden too - good wreath work! xx

    SvaraRadera