måndag 11 november 2019

Blinka lilla stjärna





I serien Små Saker Av Garn har jag nu kommit till stjärnor. Pilligt, och jag stickar så hårt att de är vattentäta, men otroligt roligt och tillfredsställande. Jag har använt mönstret Stjärna som bas, men med lite egna kreativa lösningar. Garnet är ett bomullsgarn som jag har ärvt efter min mormor och stickorna är 2mm strumpstickor.



Twinkle twinkle little star

The series Small Things Made Of Yarn has now reached stars. Very fiddly and my tension is so tight they are waterproof, but so much fun to make and so very satisfying. I have used the pattern Stjärna, adding some creative solutions of my own. The yarn is a cotton yarn from my grandmother and the needles are 2mm DPNs.

3 kommentarer:

  1. Your little stars twinkle with gorgeousness, Anna. How very clever these pretties are! Thank you for the link to the pattern. Me thinks I will have to knit a few of these for me.

    SvaraRadera
  2. Perfect !!!!! Just perfect !!!!
    Have a bright day ;)
    Anna

    SvaraRadera
  3. Oh wow, these have come out perfectly!! What a triumph! 5 DPNS - arghhhh!!!! xx

    SvaraRadera