onsdag 16 maj 2018

Fjärilssmygarsäsongen


Nu är det äntligen dags för fjärilar igen! Riktigt såhär maffiga varianter har jag inte i trädgåden, vi har istället varit på London Zoo och tränat korpgluggarna! Bland annat hade vi turen att få se atlasspinnaren (ovan) om jag ska vara helt ärlig trodde jag att det var en modell av en fjäril först, jag har aldrig sett på maken faktiskt.


Finally it is time for the butterflies again. I have not got these spectacular versions in my garden, we went to London Zoo to sharpen the eagle eyes. Among others we were lucky to see the Atlas Moth. To be honest I first thought it was a model of a butterfly, I have never seen anything like it!



 
Annars är min favorit denna lilla genomskinliga glasfjärilen.

My personal favourite though is this little see through glass butterfly.


I farten!

Action!

Ut med tungan! (är kanske inte helt imponerad av den närgångna fotografen...)

Tounge out! (might not be too impressed by the photographer who clearly is lacking respect for personal space)


Jag kan varmt rekommendera ett besök!
Great day out!


Tack för besöket!
Thank you for visiting!

4 kommentarer:

  1. Oh, how beautiful are these tiny creatures. The Atlas Moth is incredible and oh how pretty is the black and red butterfly. Such a pity they don't visit our gardens every day.

    SvaraRadera
  2. They are gorgeous !Lucky you to have those butterflies around you !
    Have a shinny day !
    Anna

    SvaraRadera
  3. They are so gorgeous! All of them exotic..

    SvaraRadera
  4. You got some amazing photos! They are incredible creatures - that see-through one is unbelievable! xxx

    SvaraRadera